Terima Kasih Sahabat

29 October 2009

macam-macam ada....


petang semalam ada vendor yang baik hati kononnye telah membelanja kami makan donut berjenama jco...

yang pastinye aku tak penah dengar pun jenama jco ni...coz aku ni bukanla peminat donut...yang selalu aku dengar adalah dunkin donut atau big apple...ni namanye dah macam nama michael jackson plak...agaknya michael suka makan donut kot tu yang nama donut tu jco...hanya spekulasi tekaan semata-mata je...kalu betul pun bukan dapat hadiah pun...

rasenya memang menarik, rupanye menawan hati dan yang memikat hati nak makan tu sebab ianya percuma...memang layan makan ramai-ramai...berebut-rebut cam bebudak...coz disebabkan pelbagai rase dan rupa semua kekawan nak berasa...aku ni jadi tukang potong....aku hanya makan sikit je coz tak berapa gemar sangat dengan manisan manis-manis cam gini....kalu nak soh aku beli la memang akau kena fikir banyak kali la...

kalu orang kata aku ni kedekut atau jakun memang boleh la dikategorikan coz aku memang jarang sekali nak beli donut ni....aku hanya suka dok tengok kat big apple tu macamne cara buat donut yang beraneka rupa tu...memang mengaksyikkan tapi tidak sekali pun memikat hati aku untuk membelinya....

kalu la aku ini kategori suka makan benda2 manis cam gitu memang confirm kopaklah my hubby....dan bertambah gemuk la badan ini memakan benda2 manis cam gitu....alhamdulilah la tekak aku ini tak berapa gemar benda2 manisan cam gitu tapi aku minat kan makanan lain plak....lain orang lain citarasanye....

balik keja semalam my hubby telah mengajak membelanjakan aku kfc....layan kan jelah selera my hubby tu....tapi aku makan semalam makanan yang memang boleh menaikkan badan selera aku...sekali sekala takpe kot tapi sebenarnya nak menyedapkan hati ini....

2 comments:

Jard The Great said...

hmm.. lama tak mkn donut.. huhu

StingRay said...

dem...da lapar tgk kfc.