Terima Kasih Sahabat

18 December 2009

dugaan dan kesibukan....


sudah hampir seminggu aku pulang dari desaru untuk retreat BPM...namun aku tidak berkesempatan untuk berceta ttg retreat BPM tu...aku rase aku terlalu sibuk sangat dengan kerja, assignment dan exam yang bakal aku hadapi next week....

insya'allah akan aku ceta pasal retreat ke desaru tu walaupun lambat...aku perlu wat mana yang lebih penting....aku perlu menyiapkan diri untuk exam next week...satu apa pun aku tak prepare lagi...dah la 2 paper berturut-turut dalam seminggu...pastu last paper next year...

aku rasa semester ini la semester yang amat berat mencabar sangat...dengan nak siapkan projek kumpulan, subjek yang aku kurang faham aku takut tak boleh nak jawab je masa exam nanti dan dengan kerja2 kat office semua nya nak ad-hoc...semuanya nak disiapkan cepat...rase nya tak cukup masa 8 jam kat opis tu...balik umah terus letih tido...memang confirm la tak study alasan padahal malas nak bukak buku sbb bila buka buku confirm ngatuk tapi bila buka facebook muka buku relax je berjam2 depan pc...

aku mula bercuti dari 18 dis hingga 27 dis untuk menghadapi exam...moga aku akan diterangkan hati untuk membaca buku dan moga aku berjaya dengan exam ini walaupun pelbagai dugaan yang aku hadapi...insya'allah...hanya padaMU aku memohon agar kuat menghadapi segala dugaan....
salam tahun baru 1431hijrah aku ucapkan pada semua kekawan...semoga kedatangan baru ini akan memberi semangat baru pada aku...insya'allah....

No comments: