Terima Kasih Sahabat

05 December 2009

kesibukan....

tadi aku semak status aku di nuffnang...makin lama makin menurun statistik aku di nuffnang...sehinggakan status bintang aku dah jadi satu je daripada 4 bintang..makin lama makin menurun...

aku sign in kat nuffnang tu punye saje suka2 je...aku mengaku lately ini aku jarang menulis di blog ini coz terlalu sibuk sangat dengan keja dan study sehinggakan aku takde masa nak menulis....padahal ceta yang aku nak buat entry memang banyak tapi tak berkesempatan nak ceta je...aku perlu dulu kan keja dan study aku...

tapi aku bersyukur aku dah ada broadband aku sendiri sekarang ini...aku berharap aku akan boleh la membuat entry di blog kesayangan aku ini bila ada masa terluang...insya'allah....itu pun aku kena selesaikan dulu assignment yang berlambak-lambak tu dahulu...coz tujuan utama aku perlukan broadband ni untuk aku mencari maklumat bagi study aku...almaklumla kat opis tak berkesempatan nak surf dengan kesibukan kerja yang banyak...

sekarang ini aku perlu pandai membahagikan masa....memang aku akui sejak kebelakangan ini terlalu banyak sangat keja di opis dengan meeting, kerja yang perlu respond segera...kekadang aku rasa macam masa tu terlalu cepat berlalu...sekejap je dah pukul 5 petang...masa tu aku dah nak berkejar ke kelas plak...kekadang tu aku rase mengah dan penat...tapi aku tak boleh cepat mengeluh...aku perlu kuat semangat...

hanya padaMu aku memohon agar aku dikuatkan semangat dalam menghadapi semua tanggungjawab yang telah diberikan kepada aku...moga aku dapat membuat segalanye dengan masa yang telah ditetapkan...insya'allah....

aku akan cuba untuk menulis entry di blog aku ini walaupun hanya sebaris....

No comments: