Terima Kasih Sahabat

24 December 2009

pasrah segalanye...

hanya Allah sahaja yang mengetahui betapa tensen giler nye aku menjawab 2 killer paper yang baru aku tempuhi minggu ini....aku memang tidak menyangka sebegini soalan nye....aku memang terkejut, tergamam dan tak boleh nak kata apa bile tengok soalan compiler dan etika tersebut... rasa nak menjerit, menangis, segala2nye ada di dalam kepala aku ini....aku hampa sesangat....

aku dah cuba buat yang termampu....apa yang aku harap sekarang ini hanya la lulus utk paper2 ini...aku tidak minta untuk mendapat lebih dari tu usah berangan la ...aku takut sangat pointer aku jatuh memang sah2 jatuh dan drop....

aku hanya mampu berserah, pasrah dan melihat terus ke hadapan...aku tidak boleh rasa down sangat coz aku ada satu killer paper 2 minggu lagi...aku perlu buat persediaan awal....aku juga perlu menyiapkan diri untuk presentation projek kumpulan selepas exam ini...aku takut juga nak present sistem ini di hadapan penyelia...almaklumla takut di reject dan confirm bertambah jatuh lagi la pointer aku semester ini...

Ya Allah kuatkan semangat aku ini...aku perlu kuat untuk menghadapi segala dugaan, persoalan, dan rintangan yang mendatang dalam mengejar cita2 ku ini...aku tidak boleh mudah putus asa, kecewa dan berdukacita...aku perlu bangun dari jatuh terduduk berulang kali....aku perlu bersemangat waja....

(adakah aku mampu untuk menghadapi sebarang kegagalan : persoalan yg berlegar di kepala ku ketika ini)

1 comment:

pB said...

Salam


Gud Luck ..
Jangan putus asa ..

Semangat juang mesti ada