Terima Kasih Sahabat

24 December 2009

retreat BPM part II...



hari yang dinantikan telah tiba2...ikut perancangan kami semua akan bertolak dari KL pukul 9 pagi....tapi memang sahlah janji melayu katanya...batang idung bas sampai pun pukul 9.30 pagi....

kami semua bertolak pukul 10.00 pagi...perjalanan yang akan mengambil masa 6 jam...memang perjalanan yang sangat jauh...tapi disebabkan dah lama tak pergi bercuti dan berjalan jauh 6 jam tu rase macam sekejap je...padahal penat gak la dalam bas tu....yang pastinya kami selamat sampai ke Desaru dalam pukul 4.30 petang...

kami disambut dengan cuaca yang ceria, cerah, desiran angin yang menyamankan, dan deruan ombak yang menyegarkan....deruan ombak tersebut seperti tidak sabar mengamit kedatangan kami....

Pantai Desaru kami (staf BPM KPWKM) telah sampai ke sisimu....kami akan bersamamu selama 3 hari 2 malam...

first expression aku pada Desaru ni pantainya yang cantik, luas tapi ombaknya terlalu kuat...coz musim tengkujuh agaknya...aku memang sukakan suasana pantai yang mendamaikan...hampir setahun aku tidak bertemu pantai untuk aku meluahkan apa yang aku rase di dalam hati ini....aku bersyukur kerana dapat melihat keindahan pantai, desiran angin yang mendamaikan...

petang bila semua dah check in masing2 kami pergi tengok keindahan pantai di waktu petang....aktiviti pertama mestilah bergambar di pantai desaru ini sebagai kenangan...pelbagai aksi yang kawan2 aku ini buat...masing2 ada cara tersendiri untuk mengabdikan kenangan di sini....pastu mereka beramai2 telah terjun kolam coz air laut pasang tinggi...dan ada tanda amaran bendera merah....tak boleh mandi coz ombak terlalu tinggi....



kesian kat kawan2 perempuan aku coz tak bole nak terjun kolam...mereka perlu pakai swimming suit...tak boleh terjun dengan track suit...kesian kat ika, rokiah, kak shidah...nak wat camne kan...kita tengok je la diorang mandi yea....

pukul 8.30 malam aktiviti pertama kami dimulakan....datang retreat ni bukannya untuk bercuti je tapi kena wat kerja....kami perlu membuat pembentangan untuk projek tahun 2009 dan pelan projek untuk tahun 2010....puas gak la kami brainstorm...memang penatla malam tu coz dengan perjalanan yang jauh dan malam tu abis kul 11.00 malam....


tapi bila balik bilik bukannya kami tido tapi kami layan ceta Papadom....

sambungan part III
....

1 comment:

Anonymous said...

[color=#fefefe]Музыкальная группа [url=http://dejavu-group.ru/about_us.php]Deja Vu[/url] - это коллектив профессиональных вокалистов и музыкантов.
[url=http://dejavu-group.ru/index.php]Dejavu-group[/url]- законодатель в области музыкального оформления музыкальных мероприятий, свадеб, юбилеев.
В репертуаре группы Deja Vu более 3000 произведений.
Живая музыка. Поп, хиты 70-80-90-х, диско, джаз, ретро, современная музыка, европейские хиты, фоновая музыка, шансон .
Группа Deja Vu располагает мощной качественной аппаратурой, которая позволяет наполнить приятным уху звуком как маленькое помещение (фуршет), так и огромное помещение (корпоратив до тысячи человек).

Игорь +7 916 623 4047 [/color]