Terima Kasih Sahabat

06 January 2010

418 : sambutan besday

irsyad iskandar irsham...besday boy yg cute, comey...


kek besday yang sedap...


hari ahad hari tu aku dan hubby pergi meraikan sambutan besday anak buah my hubby yang baru satu tahun...besday birthday boy ini sepatutnya pada 2 Jan tapi disebabkan mak bapak nye keja hari sabtu telah diubah tarikhnya...

family yang bahagia...

sambutan hanya dikalangan family saje...MIL aku masak laksa, karipap dan ada kek sebiji...tak sangka anak buah aku ini iatu irsyad iskandar ni dah setahun rupanya...aku rase macam baru je aku pegang dia masa baby....memang cepat sungguh masa berlalu...

irsyad ini dah pandai berjalan tapi lesen L la yang kesiannya sebatang gigi pun belum tumbuh lagi...mak dia pun tak tahu kenapa lambat sangat tumbuh gigi...nak makan pun hanya telan aje...

irsyad ini kulitnya putih semacam...macam putih susu aku tengok...ada lesung pipit kiri dan kanan...memang cute je nengok anak buah aku ini....tahun ini irsyad akan ada jadi abang ke 2 coz mamanya peknen lagi....moga irsyad akan jadi anak yang solehah insya'allah...

1 comment:

Jard The Great said...

best sambut besday dgn famili.. huk huk.. ku kat KL je