Terima Kasih Sahabat

07 January 2010

419 : Jco




hari tu kami dijamu dibelanja lagi dengan Jco Donut...memang layan la makan Jco donut ini...memang sedap dan marvelous....

agak susah nak mencari Jco ini kat KL...yang aku tau yang paling dekat ada di Pavillion...antara Dunkin Donut, Big Apple dan Jco memang sedang bersaing hebat agaknya...

hari ini aku akan menghadapi berperang untuk paper final yang terakhir untuk semester ini...hope aku boleh la menjawab exam ini dengan hati yang tenang...aku masih trauma dengan paper compiler...lepas exam ini plak akan ada 2 presentation yang akan menanti...memang menyeramkan juga dengan presentation ini terutama presentation projek kumpulan....takut tak boleh nak explain pasal sistem yang kami buat ini...yelah cemas dan gabra kan...takut jadi melalut plak...dah la membawa markah penting bagi kami...semoga berjalan dengan lancar...

lepas semuanya selesai aku nak ajak my hubby gi bercuti...nak sambut annivesary dan nak tenangkan fikiran aku...aku bercuti dalam masa sebulan je...pastu sambung balik study pada akhir bulan Februari...

1 comment:

siti said...

salam perkenalan....

nyum..nyum sedap nye tgk Jco tu..

*jom tgk baju baby