Terima Kasih Sahabat

08 January 2010

420 :

alhamdulilah akhirnya abis jua penderitaan exam yang aku hadapi untuk semester ini....semester yang penuh dengan cabaran, pahit dan getir....

namun ada satu lagi bebanan yang masih belum hilang dan lega dari fikiran ini...iaitu pembentangan projek kumpulan yang dijadualkan pada 16 januari 2010...aku takut je sistem yang kami buat ini last2 minute ada error atau tak boleh nak jalan....menyeramkan la...coz pada hari tersebut semua penyelia projek kumpulan akan melihat sistem yang kami bangunkan dan akan memberi markah....

Ya Allah semoga permudahkan urusan kami....exam semalam insya'allah berjalan dengan lancar...walaupun soalan objektif tu memang totally aku tembak....namun soalan subjektifnya insya'allah aku boleh buat....soalan yang aku support keluar la..alhamdulilah namun berserah segalanya pada Allah...Dia yang Maha Mengetahui segalanya....

2 comments:

nasazfrog... said...

cuma nak kena pasti dari awal segalanya tak de masalah la kan,,,,
risa mudah2an segalanya okey,,

risanur said...

nasaz >> thanks :)