Terima Kasih Sahabat

10 January 2010

421 : aku rindu

semua kekawan ada kawan baik atau best friend forever (FBB) kan....aku rindu sangat sorang my best friend ini...hampir 16 tahun aku tidak bertemu....aku rasa lepas SPM sehingga kini aku tak penah kuar sama...hanya berkesempatan berjumpa masa hari perkahwinan aku 5 tahun lepas...

aku kecewa sangat dengan my best friend ni coz alasan dia kerana kesibukan masa dan kerja...semua orang bz dengan kerja dan masing2 ada komitmen...tapi bukannya aku nak kuar dengan satu hari just cukup 2 atau 3 jam sahaja....

tapi aku selalu sms dia untuk bertanya kabar..insya'allah aku tidak pernah lupa wish setiap besday dia menjelang...sehingga dia penah sms gan aku "hanya kau sorang saje tak penah lupa besday aku dan wish kat aku"....tu sahaja yang aku mampu buat sebagai sorang kawan untuk mengingati....

ako mohon sangat agar aku akan dapat berjumpa dengan beliau walaupun untuk seketika....

3 comments:

Jard The Great said...

bila da kawen.. ku dgr ramai yg lost kontek dgn member.. betul ke neh ek?

risanur said...

jard >> masalanye kawan baik akak ni belum kawin pun...tak boleh jadikan alasan...maybe dia tak nak jumpa akak :( sedihnya..

~aNieQa~ said...

ika pun ada bff dulu..tp dh meninggal 8 thn yg lps...x terasa dh 8 thn berlalu.emmm...