Terima Kasih Sahabat

15 January 2010

425 : keterujaan

hari rabu lepas aku naik lrt putra dari masjid jamek ke kerinchi...aku rasa bersyukur sangat coz akhirnya dapat gak naik lrt putra 4 koc yang baru tu....pergi dan balik plak tu aku dapat naik...macam teruja sangat bila koc yang panjang macam ular tu sampai...

bila masuk dalam koc memang rase lain sangat dengan koc yang lama...dengan aircond yang nyaman, selesa dan luas la siap boleh bukak tingkap udara bila berlaku kecemasan...tak macam koc yang lama kalu tersekat confirm rasa panas dan berkuap.....memang patut la penaiktarafan terhadap koc2 ini dilakukan oleh pihak rapid kl...

coz walaupun koc tu panjang dan byk kemudahan kerusi namun masih ada juga yang berdiri..ini menunjukkan betapa ramai yang menggunakan perkhidmatan lrt putra ini....cepat, pantas dan mudah berhubung ke mana saja...

tahniah diucapkan kepada rapid kl dengan pembaharuan dan penaiktaran yang dilakukan...

esok adalah hari penentuan bagi aku dan ahli group yang lain untuk membentangkan projek kumpulan..semoga semuanye berjalan dengan lancar...insya'allah...semoga system berjalan dengan sukses dan kami semua tenang dalam melakukan pembentangan...

1 comment:

Mr PenyuBiru said...

suka dengan aircond train 4 koc ek? sama². sebab aku salah sorang volunteer test aircond tau.hehe