Terima Kasih Sahabat

16 January 2010

426 : lega

alhamdulilah akhirnya segala penderitaan yang berperang dalam kepala hotak ini dah abis....pembentangan aku dan bersama ahli kumpulan berjalan dengan lancar walaupun ada juga kekurangan tapi kami menerima dengan hati yang terbuka...

nasib baik la examiner kami tu tak banyak songeh sangat...examiner kami iatu Dr. Nazlia cepat memahami objektif sistem kami....alhamdulilah dia tak banyak tanya just bagi pendapat untuk penambahbaikan untuk next time....ada 2 saje yang dia minta untuk improvement....

lepas ni aku akan bercuti selama sebulan sebelum bermulanya semester baru....aku nak gi bercuti dengan my hubby dan kekawan setelah hampir setahun tidak bercuti....aku nak nak buat segala aktiviti yang sukar untuk dibuat semasa ada kuliah malam.....

hanya padaMu Ya Allah aku berserah segalanya....takut juga nak mendapat markah untuk exam semester ini....

lepas ni kami ramai-ramai (rakan sekelas) nak gi open table untuk makan nasi briyani terkenal di bangi...kononnye untuk meraikan abisnya seksaan semester ini....

2 comments:

Cik Zura said...

ha..kalu makan nasi briyani kat JM Briani tuh pean kat depa jangan lupa bayar sewa bulan kedai bulan ni...

risanur said...

cik zura >> risa makan kat anje nasi briyani...tapi tak taula diorang dah bayar ke lum sewa bulan ni..