Terima Kasih Sahabat

21 January 2010

430 : suara rindu

dah dua hari aku hanya melayan lagu OST Cinta Balqis iaitu suara rindu nyanyian Azad Jazmin...memang layan la lagu ni....

aku memang dalam kerinduan ketika ini..aku rindukan seseorang yang hampir 5 tahun aku tak jumpa iaitu cikgu kesayangan aku....cikgu faridah said....aku last jumpa beliau pada hari perkahwinan aku....

aku dah lost contact dengan cikgu aku ini....no phone dia dah no service...aku tak tau di mana dia mengajar dan rumah dia....buntu aku nak mencari dia...cikgu faridah ni dah banyak berjasa pada aku....cikgu ini aku dah anggap macam mak dan kakak aku sendiri....aku rindu sehingga termimpi-mimpi dengan dia....

aku nak sangat jumpa beliau...hope Allah permudahkan pertemuan aku dan pencarian aku akan berhasil...aku nak cuba mencarinye di sekolah lama dulu....aku akan cuba sebaik mungkin....aku berdoa moga cikgu faridah dan family nya sentiasa dirahmati oleh Allah...


Lirik lagu Suara Rindu – Azad Jazmin (OST Cinta Balqis)

Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya

Tetapi ku takut tidak mungkin dapat kumiliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri

Apa yang tinggal hanyalah
doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan

Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri

Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku

Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah duka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya

No comments: