Terima Kasih Sahabat

08 February 2010

443 : akhirnya...

akhirnya, kini pasti nyanyi macam lagu Anita Sarawak aku dah dah buat keputusan yang penting dalam hidup macam hidup dan mati la plak ....setelah aku puas berfikir berhari-hari, dah kire semua pro dan kontranya aku dah nekad untuk buat keputusan....



malam selepas sambutan annivesary aku dan hubby, aku mengajak my hubby ke carefour semula untuk melihat handphone yang menjadi impian hidup aku my wishing list ...macam kelakar je masa tu...lagi 10 minit nak tutup kedai handphone tu nak tutup...memang aku sengaja aku gi lewat coz takut keputusan berubah tak nak beli lagi...bila dah negotiate harga dan berpuas hati, aku mengambil keputusan untuk membelinye....


alhamdulilah akhirnya apa yang aku idamkan selama ini aku telah perolehi juga...setelah aku keliru either nak ambil sama ada Nokia E71 atau E72...terima kasih pada kekawan yang telah memberi cadangan dan setelah aku membuat solat istikrah seperti yang dicadang oleh ah fatt aku telah mengambil handphone Nokia E72....memang mahal sikit daripada Nokia E71 namun teknologi terkini yang membuatkan aku mengambilnya....banyak sungguh function di dalam handphone...antaranya GPS kalu sesat ada petunjuk arah , camera 5.0 megapixel, ada wifi bestnye boleh selalu surf tenet dan macam2 lagi...aku masih belum abis explore lagi.....memang berbaloi-baloi la....


alhamdulilah semoga keputusan aku untuk membeli handphone ni akan membawa kebaikan pada aku...semoga aku dapat pelbagai manfaat daripada handphone ni....

moga keputusan yang aku ambik ini adalah yang terbaik dalam hidup aku....

3 comments:

nasazfrog... said...

uhhh akhirnya.... dapat jugak henpon idaman hati...hihihi gerek seh.. :)

tulip said...

bestnya hp tu..

Ah Fatt said...

lawalah hp tu