Terima Kasih Sahabat

11 February 2010

446 :

aku tensen betul la dengan orang yang tahu mengarah kerja tapi sebenarnya dia tak tu macam pun nak wat keja tu....pastu menilai aku masa cukup tahun kata aku ini tak pandai nak berkomunikasi, tak tau nak bekerjasama, takde komitmen, tak pandai programming, tak kreatif, tak innovatif, tak bagi idea...segala yang negatif semuanya nampak la...tapi bila nak arah buat kerja semuanya suruh aku juga yang buat...tu yang aku jadi rase geram sesangat...

memang aku tak tahan dah nak simpan dalam hati....tak larat nak pendam dalam hati sorang-sorang, aku perlu juga meluahkan apa yang aku rase sekarang...kalu tak aku juga yang makan ati dan sakit ati....nak cakap apa cakap pasal aku cakapla, baik aku cakap kat blog aku sendiri daripada orang tu dapat tau daripada ceta orang...dah bertahun aku makan hati...masa wat keja nampak aku tapi bila cukur tahun masa menilai semua tak dapat apa yang aku buat sepanjang tahun

1 comment:

Mr PenyuBiru said...

kadang² kita perlu luahkan pada seseorang jugak supaya kita dapat lepaskan beban itu. luahkan lah pada hubby.