Terima Kasih Sahabat

17 February 2010

449 : hari mendebarkan...

hari ini dan esok iaitu 17 dan 18 Februari 2010 adalah hari yang mendebar dan menyeramkan aku....

hari ini aku akan menghadapi exam PTK untuk kali kedua dengan sylabus yang baru....dulu ambik PTK hanya sehari sahaja, tapi dengan sylabus baru ini kena pergi 2hari....hari ini hari soalan objektif 40 soalan pemahaman dan esoknye plak perbincangan kumpulan dan temuduga secara berkumpulan....aku hanya perlu menduduki satu je exam iaitu zaman dulu dipanggil Umum Generik mengikut sylabus baru...moga aku dapat menjawabnnya dengan hati yang tenang....

dan hari ini juga result keputusan semester aku akan keluar juga....moga aku akan berjaya memperolehi kejayaan, insya'allah....

memang hari yang mendebarkan, menyeramkan dan menakutkan.....

1 comment:

pB said...

insyaallah , akan berjaya