Terima Kasih Sahabat

18 February 2010

450 : bingung....

aku tak tahu apa yang tertepu kat otak ni....
rase cam tak terluah apa yang tersumbat kat fikiran ni...
tapi yang pasti aku stress sesangat...

aku stress dengan exam PTK yang aku amik 2 hari ini...
aku tak boleh nak jawab exam pemahaman yang berbelit-belit jawapannya...
aku tak boleh nak bagi pendapat di dalam perbincangan kes...
aku tak boleh nak bagi jawapan yang tepat untuk soalan interview berkumpulan...
aku rase tensen sangat....

fikiran aku skrg ini rase dah tak boleh nak wat apa...
rase tersumbat, blur, tepu dan macam-macam aku rasa...
aku takut tak lulus dengan exam PTK ini...
aku tak sanggup nak amik kali ke 3...

Ya Allah aku mohon pada Mu...
hanya padaMu aku meminta segalanya...

aku takde mood nak datang kerja esok...
aku takde semangat nak menghadap bos...
aku takde perasaan nak buat kerja...
hati aku tak ikhlas nak pergi kerja...

macam-macam yang aku rase sekarang ini...
rase nak marah, menjerit dan meluahkan pa yang aku rasa....
tapi tak tahu ke mana...
adakah aku patut jumpa pakar psikologi...
untuk meredakan masalah suasana keja yang aku hadapi ini....

Ya Allah bantu dan tolong hamba Mu
ini...

4 comments:

Diarihatiku1976 said...

i pun ada perasaan mcm u rasa

Mr PenyuBiru said...

hmm.. tak tau nak cakap ape.maybe ambik coti ke 2,3 hari dan buat perkara yg anda suka.

Ah Fatt said...

jangan putus asa
banyakkan sabar

risanur said...

diarihatiku1976 >> tima kasih krn faham...
mr penyubiru >> mmg nak gi bercuti tapi takde rezki lagi...anyway tq ur suggestion..
ah fat >> tima kasih :)