Terima Kasih Sahabat

19 February 2010

451 : thanks yang.....




semalam aku kan tensen sangat...dan my hubby tersayang telah membawa aku gi makan angin bersiar-siar di taman jelatek....katanye nak soh aku lupakan masalah yang aku hadapi dan nak release kan fikiran...lagipun dengan cuaca yang panas, bagus gan gi berjalan-jalan sambil menghirup udara segar...




lepas dah puas makan angin berjalan-jalan tu kami gi makan roti canai marvelous...yang istimewanya roti canai bukan mamak style tapi melayu style...my hubby yang tak suka makan roti canai belasah makan 2 keping...memang berbeza roti canai mamak dan melayu ni dari segi kuah dal nye dan kelembutan roti tu...kalu kat mamak style kalu sejuk mesti liat tapi melayu style masih lembut walaupun dah lama...tapi bukan senang nak cari roti canai melayu ni...yang tempat aku makan di setiawangsa...dia punye nasik kandar pun meletup...tempat pujaan my hubby kalau nak makan nasi kandar...

thanks abang kerana membawa saya gi jalan-jalan untuk mereleasekan fikiran ini....thanks kerana memahami masalah saya....

1 comment:

Ah Fatt said...

aku suka lg roti canai melayu
kari melayu lg sedap dr kari mamak