Terima Kasih Sahabat

21 February 2010

452 : tertunai hasrat di hati...


alhamdulilah....aku bersyukur kerana dapat menunaikan janji hasrat my hubby nak makan nasi lemak dan ayam goreng yang aku masak sendiri...my hubby dah request minggu lepas tapi tak sempat nak buat coz aku nak study untuk exam PTK...

malam tadi gi pasar malam untuk beli ayam dan peram ayam dengan rempah ratus untuk buat ayam goreng...pagi tadi lepas solat subuh terus aku masak nasi lemak....tapi tak berapa nak menarik dan sedap sangat coz aku tak pakai santan segar tapi santan kotak...my hubby kata kurang kick katanye dan kurang wangi... seronok aku melihat my hubby makan dengan penuh berselera....

aku bersyukur dapat masak makanan yang my hubby minta...almaklumla aku ini masak kekadang tu ikut mood dan kekadang tu atas request....aku pun tak tahu kenapa aku ni mempunyai sikap terlalu 'rajin' malas teramat...nasib baiklah my hubby ini jenis memahami isterinye punye sikap...alhamdulilah...thanks abang...tapi kalu my hubby atau sesapa request nak makan something insya'allah aku akan cuba tunaikan walaupun kekadang tu ambik masa untuk memasaknye...last week aku masak daging masak kicap lada hitam untuka adik lelaki aku...

aku masih takde semangat naik pergi kerja...mood aku masih kelabu asap....memang takde langsung nak keja...aku masih terbayang-bayang kejadian yang melanda aku last week....aku masih tak boleh nak menghadap big boss...dah la besok petang ada mesyuarat plak tu...dia yang jadi pengerusi....apa alasan aku nak melarikan diri dari mesyuarat tu yea???any suggestion????

No comments: