Terima Kasih Sahabat

25 February 2010

454 :

rase seronok sangat, gembira dan macam tak caya je....
wat pertama kalinye aku memandu dr rumah ke opis...
wat pertama kalinye aku melalui highway AKLEH...
wat pertama kalinye memandu ke KL...
dan wat pertama kalinye aku memandu pagi-pagi buta ...

mesti orang fikir aku ini kongkang dan jakun sangat...
tapi aku nak berkongsi keseronokan dan kegembiraan aku...
rase betapa bangganya dapat memandu dari riumah ke pejabat...
aku tau orang lain mesti rase aku ini pelik....

my hubby soh aku berlatih membawa keta dari rumah ke pejabat...
dia nak aku biasakan jalan-jalan yang perlu aku lalui....
dia dah bagi aku panduan dan nasihat yang harus aku lakukan...

insya'allah akan aku cuba lakukan...
aku rase bangga sangat dapat memandu hari ini ke pejabat...
walaupun untuk seketika, rase tensen yang bersarang dalam fikiran ini hilang wat seketika...
tapi balik nati aku kena balik naik tren...coz my hubby dah bawa balik keta tu...

aku akan berusaha untuk memandu dengan bersungguh-sungguh...
untuk menjadi lebih cekap, berani dan berkeyakinan...
insya'allah....

3 comments:

Jard The Great said...

heheh.. bila buat benda baru. mmg rasa teruja..

try la buat benda baru yg lain plak

Ah Fatt said...

dah pandai nanti leh plak berlumba kat jalanraya

haha

risanur said...

jard >> memang teruja sesangat :)
nati akak fikir benda baru yang akak dibuat...

ah fatt >> nanti risa berlumba dengan ah fatt la..haha