Terima Kasih Sahabat

09 March 2010

459 : tidak mahu...

baru kejap tadi big boss aku tanya sapa yang ada blog dan aktif berblog di bahagian aku ini....aku jadi terkedu dan menjawab tidak tahu...

aku tidak mahu mengaku salah sorang yang ada blog...aku tidak mahu menjadi 'mangsa' dan aku tidak mahu big boss aku membaca apa yang aku tulis...

aku dah tak sanggup mahu orang di pejabat aku ini mengetahui kewujudan blog aku ini...cukupla hanya mereka-mereka yang mengetahui sahaja...aku tidak mahu blog ini menjadi speskulasi dan hot apabila ada entry2 yang panas yang aku tulis...

tidak mahu sejarah mungkin berulang....

3 comments:

Siti Fatimah said...

akak tak mahu sejarah mcm apa yg terjadi kt saya ke kak? hemmm

pB said...

bos kak pB tau kak pB ada blog ...

dan dia tak kesah pun

risanur said...

fatimah >> sblm timah kena serang akak dah kena serang dulu....tu yg tak mau anoynamous tinggalkan komen menyakitkan ati tu...

pB >> kat sini lain skit kak...kalu kita ada blog, pastu kita tulis apa yg kita rasa, akan ada orang2 yg cakap belakang...tu yg tak best tu..diorang kurang open minded...