Terima Kasih Sahabat

11 March 2010

461 : pa hal!!!

aku sakit ati betul bagi arahan kat emel tapi tak clear dan mengelirukan apa yang hendak diarahkan....

bila kita reply emel untuk bertanya lebih lanjut kat dia, dia kata kalau baca dengan lebih teliti confirm boleh faham....salah ke aku nak bertanya dengan lebih terang dan jelas agar tidak berlaku kekeliruan yang tidak diinginkan....

yang aku geram tu, dia kata kita masih boleh bercommunicate....kenapa dia nak salahkan pasal komunikasi plak....aku jadi tak faham dengan sekeliling aku ini....

aku tau la kau tu boss....boleh bagi arahan tapi kalu nak bagi arahan kat anak buah biarlah anak buah tu faham dengan jelas....nati kang kata aku ni susah nak berkomunikasi dengan boss plak...

pagi-pagi dah buat aku hangin satu badan....

2 comments:

ijad said...

biasalah tu...

Monkey D Luffy said...

huhu
mcm2 peel bos ni yer