Terima Kasih Sahabat

23 March 2010

468 : akhirnya...

yahooo!!!!!!seronoknye....aku dijemput hadir ke Gatsby Deodorant Street Fair pada 17 April 2010 ini...

memang confirm aku dijemput setelah mendapat invitation rasmi daripada Nuffnang petang semalam...aku ingatkan tak berpeluang langsung coz chance untuk dapat ini memang sukar....rase bertuah sangat...tak sangka apa yang aku tulis n3 untuk event ini dipilih oleh Nuffnang...

aku boleh bawa sorang teman tapi aku tak pasti sapa lagi...kalu nak ajak my hubby, dia tak confirm lagi coz dia bekerja hari sabtu....tak tahu la sapa yang akan menemani aku ke event tu....

ada sesapa blogger yang pergi lagi tak??bolehla kita bertemu di event tu...mesti best kan coz sebelum ini aku hanya mendengar ceta blogger lain pergi event anjuran Nuffnang...kali ini aku plak yang terpilih...rase tak caye je...

kita jumpa di Berjaya Times Square pada 17 April 2010 ini...aku dah kosongkan diari aku hari tu..hope takde apa-apa yang urgent untuk hari itu....

1 comment:

nasazfrog... said...

ermm kita dok jb lauh la risa, kalau tak leh kita temankan kan..kan..kan.. :)