Terima Kasih Sahabat

26 March 2010

selamat hari lahir mak...

selamat hari lahir mak...
moga panjang umur dan dimurahkan rezki selalu....
moga mak akan sentiasa gembire dan ceria...
moga mak akan sihat senantiasa walaupun penyakit mak makin teruk...


aku sanggup menjadi galang gantinya asalkan mak sihat sentiasa...
aku tak sanggup mendengar mak mengaduh kesakitan...
aku tak sanggup melihat dahi mak berkerut kesakitan...
aku tak sanggup melihat sendi-sendi mak yang makin membengkak...


aku mahu mak sihat seperti orang lain...
bahagia dengan suami, anak-anak dan cucu-cucu....
walaupun penyakit ini sukar untuk diubati...
namun aku akan berusaha untuk mencari penawar yang terbaik...
asalkan mak sihat selalu....

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

selamat hari lahir tuk mak kamu yer.semoga murah rezeki & dipanjangkan umur

risanur said...

Mr PenyuBiru >> tq penyubiru krn mendoakan mak risa...