Terima Kasih Sahabat

08 April 2010

482 : sendirian...


ketika ini aku rasa bersendirian...
rase seperti tiada teman bicara...
tiada kawan sejati...
tiada kawan yang memahami perasaan aku...
tiada sesapa yang dapat memahami jiwa dan hati aku...

aku seperti rasa jauh hati...
dengan sikap manusia sekeliling...
yang kekadang tidak mempedulikan perasaan orang lain...
ketika berbicara, ketika bersama...

rasa segalanya betul dan benar bagi mereka...
rasa aku ini seperti salah di mata mereka...

aku sedih, pilu dan terluka...
namun aku hanya berhak mendiamkan diri sahaja...
jika aku berkata-kata...
takut disalah ertikan...

baik mendiamkan diri....
daripada berkata-kata ...
mendiamkan diri bukan kerana takut...
namun malas nak menegakkan benang yang basah....

mendiamkan diri adalah baik ketika ini...
bersendirian untuk menenangkan jiwa terluka...
agar aku dapat memunasabahkan diri

moga luka di hati sembuh dengan segera...
untuk aku menempuh semua dugaan dan rintangan...

1 comment:

Siti Fatimah said...

knape ni kak...bwk bersabar ye...harap Allah lindungi akak selalu...amin