Terima Kasih Sahabat

11 April 2010

484 : macam-macam ada...

hari tu masa aku bawa mak aku gi beli kain di carrefour, pelbagai jenis kain yang ada....ciffon, cotton, dan macam-macam lagi la...



tengah pusing-pusing tengok kain tu, nak cari baju raye katanye punye lama lagi nak raye aku dan adik-adik terjumpa dengan kain kat bawah ni...ada juga kain macam gini yea...kain ni jenis kain cotton tau...



selalunye aku penah jumpa kain bentuk dan corak kartun je cam tom and jerry, mickey mouse dan terkini ben 10....



kali ini aku jumpa kain jenis kain cotton tapi berbentuk buah...ada buah epal hijau dan merah, buah labu dan macam-macam lagi...warna-warna nye memang ceria la...bukan murah plak kain ni semeter tau...aku tak tau la sapa yang akan beli kain cam gini yea...

1 comment:

Anonymous said...

buy tramadol ultram-tramadol online - tramadol zolpidem interaction