Terima Kasih Sahabat

14 April 2010

486 : twister time...

2 malam sudah aku dan my hubby tak tahu nak makan pa....nak makan nasi dah muak...nak makan kat kedai yang seluar kami makan tu dah jemu...nampak sangatla aku ni jarang memasak di rumah...

memang aku akui aku jarang masak semasa hari bekerja...kecuali hari sabtu dan ahad...tu pun kekadang kemalasan tahap melampau melanda memang tak masak juga...kesian kat my hubby yang selalu kena makan luar kat kedai...nak wat camne kan...aku abis kelas pun dah pukul 10 malam...memang confirm kepenatan dan keletihan...


malam tu aku dah buntu tak tahu nak makan aku bagi suggestion kat my hubby untuk makan twister...my hubby terus setuju...katanye bagus gak coz kalu makan nasi nati gemuk...katanya twister tu lengkap dengan semua karbohidrat, protein dan salad...macam2 la my hubby tu...

twister time sambil melayan ceta criminal mind di 8TV...memang layan la...alhamdulilah...

No comments: