Terima Kasih Sahabat

16 April 2010

488 : 12th annivesary...

16 April adalah satu tarikh keramat kenangan yang meninggalkan memori dan pengalaman pada aku dan my hubby seumur hidup...



16 April adalah tarikh penyatuan jiwa cinta antara kami...iaitu tarikh kekasih ku my hubby melamar aku sebagai kekasih hatinye...




aku tak dapat lupakan perasaan aku ketika itu walaupun sudah 12 tahun sudah berlalu....sungguh indah saat itu bila dikenang dan diingatkan...rasa nak tergelak, tersenyum sorang-sorang pun ada bila mengimbaunya pada waktu kini...



rase tak percaya saje ketika itu baru berusia 20 tahun sudah tau nak bercinta...gatal sungguh aku masa tu...padahal baru saje habis exam STPM...dah jodoh agaknye....dan alhamdulilah jodoh kami kekal sehingga ke hari ini dan mungkin untuk selamanye jika diizinkan Allah....insya'allah...



terima kasih kekasih ku my hubby kerana menyayangi dan mengasihi aku sehingga kini...pelbagai rintangan dan dugaan yang kita lalui sepanjang zaman kita bercinta selama 5 tahun, bertunang 2 tahun dan berumah tangga sehingga kini selama 5 tahun....macam-macam dugaan yang kita tempuhi bersama....moga kita akan tabah dan sabar menghadapi segalanye hingga ke hujung akhir nyawa....



insya'allah kasih sayang ku hanya untuk mu....

2 comments:

nasazfrog... said...

syukur alhamdulillah, ina doakan kebahagiaanmu kekal hingga ke akhir hayat.. amin.

tempoh 5 tahun sama ngan ina la risa.. :)

risanur said...

nasaz >> tima kasih ina atas doa tu...memang tempoh perkahwinan kita sama cuma bezanye ina dah ada 2 anak risa je lum ada rezki...sedih tul...