Terima Kasih Sahabat

23 April 2010

494 : baik punye projek...

n3 semalam aku ada mengatakan aku nak buat baik punye projek....nak tau apa projek aku tu.....apa lagi kalu bukan shopping time...tak penah dibuat seumur hidup aku, aku sanggup amik cuti untuk gi shopping...memang buat rekod peribadi...ada 2 rekod peribadi yang aku buat semalam....

punyelah ramai manusia kan...

aku memang dah rancang untuk bercuti semata-mata untuk bershopping.....macam lawak je tapi itu kenyataannya....dah lama aku tak gi shopping di JCard Jaya Jusco....semenjak aku mula study....bila aku dapat je sms mengatakan akan ada JCard terus aku apply cuti dan kebetulan skrg ni aku semester break...memang peluang....coz kalu study memang confirm aku tak kan memotong kelas...almaklumla pelajar contoh katanye....hahaha...angkat bakul sendiri....memang betul aku akui. aku ponteng hanya 2 kali je sepanjang 2 tahun belajar ni...iaitu semasa kematian arwah tok bulan mac lepas dan sekali memang aku malas sangat nak datang kelas...

aku bergerak dari rumah pukul 8.45 am dan parking keta di LRT Putra...punye bersemangat waja untuk ke Jaya Juso Wangsa Maju tu....aku sampai dalam sekitar 9.15 pagi...punye sesaknye jalan dan banyak nye keta...aku ingatkan aku la paling awal sampai tapi ada lagi yang awal....bila sampai di JJ punye ramai la manusia yang berada di dalam JJ tu...Ya Allah macam kan barang kat situ semuanye free....


apa lagi aku pun gi la sama menyertai mereka2 itu...hehehe....semua department aku gi...tempat pertama yang aku terjah semestinya seluur jeans...coz memang aku dah ada target untuk beli jeans aku dan my hubby....aku ni kan memang kedekut....aku nak gak cari yang murah...puas aku pusing satu ladies department....alih2 dapat gak jenis ladies like. pastu misi aku mencari handbeg....

antara barangan yang aku sambar....

pastu aku gi mencari baju anak2 buah dan barangan my hubby...memang punye ramai la manusia...semuanye ada agenda dan tangan masing2 penuh dengan dengan barangan...kesian aku melihat anak2 kecil coz asyik ditarik diheret oleh mak dan ayah masing2....ada yang merengek dan menangis maybe dah rimas dengan macam2 orang....ntahlah nak wat camne kan...kena la melayan....

rekod peribadi kedua yang aku buat semalam adalah aku telah disaman untuk pertama kali sepanjang aku membawa kereta....daripada MPAJ...gara-gara meletakkan kereta di tempat salah....memang dah nasib agaknye...dahla bayaran nye boleh tahan...lepas la sehelai suar jeans dan satu handbeg....rase terkilan dan menyesal sangat...nak wat camne kena la redha jugak...

saman yang aku kena semalam...
terus aku call my hubby minta belas kasihan...aku minta my hubby yang bayarkan saman aku tu....yelah masa aku nak letak kereta kat situ, aku call tanye dia boleh ke letak kereta kat sini...dia kata boleh....nampak sangat aku tak mengaku salah huhuhu....dah kena nak buat camne....

1 comment:

Jard The Great said...

gler bnyk shopping kak.. apsal tak ajak aku? leh blanja ku skali.. hik hik hik