Terima Kasih Sahabat

27 April 2010

498 : alhamdulilah, selesai juga....

alhamdulilah akhirnya segalanye selesai juga...dapat juga aku mengabiskan pembayaran sebelum genap aku bekerja 5 tahun pada Mei nanti...



status berhutang aku dengan MARA sudah selesai juga....aku dah selesaikan pembayaran hutang pinjaman pelajaran semasa Diploma dengan MARA....lepas satu beban hutang yang selama ini membelenggu yang aku bayar setiap bulan...alhamdulilah....lepas ni aku perlu dibelenggu dengan hutang JPA plak bagi pinjaman pembayaran ijazah aku plak....tapi itu bila selesai aku abis study...mungkin tahun 2012 kot...yang pastinye confirm potong gaji punye...adohai....



next month boleh la aku menyimpan duit di tabung haji dengan duit yang selama ini aku membayar utang pinjaman MARA...aku nak simpan duit dan nak ke Mekah....tak sabarnye aku hendak sujud betul-betul di hadapan Kaabah itu....seperti kaabah melambai-lambai pada aku di sini....



terima kasih MARA kerana telah mempercayai memberikan aku pinjaman pelajaran MARA dan yang pastinye nama aku confirm tidak ada dalam senarai hitam peminjam....senang anak-anak aku nak meminjam untuk pelajarannya nanti...insya'allah...hidup perlu ada perancangan dan matlamat...

1 comment:

Azuan said...

saya masih ada hutang lagi dengan ptptn huhuu~