Terima Kasih Sahabat

04 May 2010

503 : nikmatnye...

memang amat nikmat jika dapat makan makanan yang menjadi kegemaran ramai....iaitu aiskrim....

hujung minggu lepas, 2 hari berturut-turut aku menjamu selera dengan makan aiskrim....aku memang amat jarang makan aiskrim ni...terutama kalau aiskrim cekelat...

tak tahu kenapa aku buang tebiat 2 hari berturut-turut aku makan aiskrim...selalunya aku ni nak makan jan-jan ni memang agak payah sangat...bila aku betul-betul teringin baru aku makan...kalu tak teringin jangan harap aku nak beli...kalu beli pun my hubby yang akan mengabiskannye....

hari sabtu aku telah membeli aiskrim double dutch di giant...makan ramai-ramai bersama family....memang sonok makan ramai-ramai...terutama makan berebut-rebut...padahal banyak je aiskrim tu tapi aku suka menyakat anak-anak buah aku...orang kata makanan ini pengikat silaturahim antara keluarga....aku suka sangat makan beramai-ramai coz rasakan ada kemesraan dan masa makan juga tempat kami adik beradik berkumpul setelah masing-masing ada keluarga sendiri....semenjak dah besar-besar ni, kami agak jarang berjumpa dan berkumpul bersama-sama adik beradik dan family...bila ada peluang aku tidak akan melepaskan peluang tersebut...


hari ahad nye plak my hubby plak belanja aku makan aiskrim vianetta perisa blackforest....aiskrim ini aku hanya makan berdua je dengan my hubby...memang nikmat sungguh la...


No comments: