Terima Kasih Sahabat

06 May 2010

507 : adoi sakitnye...

aku tak tahu la kenapa sakit sangat...adohai rase tak selesa sangat nak buat kerja, nak memandu, nak buat apa pun rase cam tak selesa je...

rase sengal, lenguh, tak selesa, dan sukar untuk aku gambarkan sakitnye camne...dah 2 hari aku alami sakit dari tenguk hingga ke bawah tulang belakang ni...

semalam aku tak rasa sangat coz aku cuti dok kat umah...tapi hari ini dok kat opis bertambah sakit sesangat...rase lenguh....maybe kat opis ni aircond nye terlalu sejuk membeku...rase nak buat kerja ala-ala malas je...padahal memang aku malas pun...boleh tak jadikan alasan nak minta MC untuk esok...dapat ke???

tadi aku baru je telan panadol extend...dah rase macam orang tu plak bila telan pandol extend ni coz hanya orang yang sakit urat saraf je yang akan makan...aku dah tak larat sangat...terpaksa gak menelannya...coz malam ni aku kelas...lagi satu aku rase dah tak larat nak rasa sakit...

adohai lenguhnye...macamne nak ilangkan ni...tak selesanye....

No comments: