Terima Kasih Sahabat

15 May 2010

515 : panasnye...

Ya Allah, panas sungguh cuaca hari ini...rasa berbahang sangat walaupun berada di dalam bilik beraircond...

rase tak larat sangat nak buat apa...rasa letih sesangat dengan cuaca begini...

seharian aku berada di luar rumah kerana ada perjumpaan kumpulan untuk menyiapkan esemen yang melambak2....rase cam nak terbakar je kulit ni...bila aku kata panasnye hari ini....kawan aku boleh jawab 'ni panas di dunia, kalu kat akhirat tak tahu la camne nanti nak menghadapinye'....gerun sungguh aku mendengar dan membayangkannye....

ingatkan lari masuk supermarket, sejuk tapi lagi berpeluh-peluh adalah...coz aircond tak boleh nak tampung dengan cuaca yang amat panas sangat hari ini...

aku rase cuaca hari ni boleh mencecah 38 celcius....dok dalam rumah pun rasa panas dan berbahang sesangat....kipas memang berpusing tahap maksima...angin yang dipusingkan pun aku rasa panas je...dah bergelen-gelen air yang aku minum sehinggakan tak larat nak ke tandas dah....huhuhu....

aku tak larat nak buat apa dah...dah la esemen yang melambak nak kena hantar...ada 2 exam untuk minggu ini masih belum study....kepala dah tak boleh nak fikir, badan yang letih kepanasan....nak tido pun takde mood dengan kepanasan yang melampau ini...

Ya Allah turunkan la hujanMu di bumi yang fana ini agar segalanye rasa sejuk...hanya padaMu aku memohon dan meminta....

No comments: