Terima Kasih Sahabat

24 May 2010

520 : dugaan II...

memang Allah benar-benar ingin menguji dan menduga aku ketika ini...namun aku menerimanye dengan pasrah dan redha...Allah ingin melihat sejauh mana ketabahan dan kesabaran aku menempuhinya....

bulan ini sahaja aku telah diduga dengan pelbagai penyakit...baru je minggu lepas diserang aku kena sakit tengkuk yang tidak boleh bergerak....MC 2 hari dan diberi sejarum suntikan...

hari ini plak aku diserang selsema, batuk, sakit tekak dan sakit kepala yang teramat sangat...MC sehari lagi....

bulan ini aku memang kaki MC je lah di pejabat...pecah rekod kerja aku selama ini...selalunye paling banyak MC sebulan pun 2 hari ini dah 3 hari....nak wat camne bukan sakit yang aku minta....

p/s : dah la banyak esemen aku nak kena buat...aku dah tak tau nak fikir camne nak menyiapkannye...yang pasti kena siap on the time...adohai bila nak siap segalanye ni....dugaan oh dugaan....Allah menyayangi aku...

No comments: