Terima Kasih Sahabat

06 June 2010

527 : mana menghilangnya....

makin hari makin tak best bekerja dengan environment yang tak mesra alam ...
makin hari makin tak seronok nak datang kerja...bila nak pergi kerja je rasa tertekan sesangat....aku pun tak tahu kenapa ianya jadi begitu....

makin lama semangat bekerjasama makin pudar seumpama angin di bawa angin lalu....masing2 ingin memberontak namun tidak tahu ke mana mahu dilepaskan...masing2 memendam rasa....aku dan kekawan juga tidak tau apa puncanye....yang pasti masing2 ada kelemahan dan kesilapan sendiri...namun tiada sapa yang ingin mengaku....memasing ada ego tersendiri...

yang pastinye kerja makin lama makin bertambah dan banyak...jika tiada semangat kerjasama dan komitmen aku tak rasa semua projek berjalan dengan lancar dan baik....

aku sudah tak rasa kemesraan antara kami....aku akui yang aku tertekan dengan suasana kerja begini...aku rasa tak seronok, tak boleh nak bergurau seperti dahulu, seperti ada jurang antara kami semua...apa kah puncanye???...

adakah kita semua perlu bermunasabah diri dan selepas itu bermusyawarah bersama-sama untuk mencari punca masalah ini berlaku....

entahlah....takkan kita nak mendiamkan diri memasing pastu memberontak dalam diri memasing...sampai ke sudah tiada perdamaian antara kita...

aku mohon maaf pada semua kekawan yang terasa hati dengan diri ku...aku akui seorang manusia tidak lari dari membuat kesilapan...aku mohon kemaafan jika kekawan terasa dengan aku jika segala gurau senda aku selama ini kamu semua terasa...aku juga mohon jika n3 aku ini membuatkan kalian terasa hati...di sini tempat aku untuk meluahkan apa yang aku rasa selama ini....aku tidak tahu ke mana lagi untuk menghamburkan segala pa yang aku rasa....aku minta maaf jika kalian marah dengan n3 aku ini....

aku rindukan saat-saat kemesraan kita bersama....

1 comment:

azuan said...

semoga selesai semua masalah~