Terima Kasih Sahabat

09 June 2010

528 : dugaan oh dugaan....

aku tak suka dan benci disebabkan orang lain punye angkara namun aku yang jadi mangsa keadaan nye....macam peribahasa 'lembu punye susu sapi dapat nama'...kalu nama baik takpe ini nama yang burukkan aku...kononnye aku la punca segala sengketa dan angkara....konon aku ini la batu api untuk semua orang bergaduh...

aku juga tak suka orang yang suka cakap belakang tak gentlemen ...tiba-tiba je cari pasal dan sengketa aku tanpa sebab...aku lebih suka orang yang cakap berterus terang dan mengatakan aku salah daripada mendiamkan diri dan terus buat muka dengan aku....

aku akan mengaku salah jika benar kesalahan dan kesilapan itu datang dari aku....aku takkan terhengeh-hengeh nak pergi kat orang yang tak suka kat aku....aku lebih suka mendiamkan diri daripada nak terhengeh-hengeh macam gitu...aku ini bukan orang yang hidung tak mancung pipi tersorong-sorong....

baik aku duduk di dunia khayalan aku sendiri daripada memasuki dunia yang penuh kepura-puraan macam gini...

1 comment:

Siti Fatimah said...

sy tak psti kalu sy ada kaitan ngn entry akak nih. yg psti sengketa yg berlaku atas org2 tu sendiri. bkn sbb org lain. jd bkn masa utk salahkan batu api ke apa. bg sy ia based on org tu sendiri nk menerima atau tidak, nk buang ego atau tidak.

END.