Terima Kasih Sahabat

14 June 2010

530 : ntah :(

semangat nak kerja sememangnya dah lama menghilang...
entah ke mana aku tak tahu la...

makin hari makin menjunam hingga ke takat suhu 0...
menjunam ke laut dalam...

yang pastinye aku datang kerja untuk melaksanakan tanggungjawab yang diberikan agar rezki yang aku dapat cukup bulan berkat...insya'allah...

aku tak tahu la bila semangat nak bekerja ini akan timbul kembali....
aku rasa amat sukar, coz ennvironment memang tidak mengalakkan best sesangat pada masa ini...rasa kebosanan lagi banyak daripada yang best....

aku rasa aku jadi pelakon terhebat je kalu kat dalam opis ini...gembire di luar namun dalam hati hanya Allah mengetahui segalanya...yang pastinye aku menyampah nak dengar suara-suara yang menyakitkan hati aku....nampak sangat mamat dia menunjukkan dia tu baik sangat...kat depan orang semuanye dia tegur, tapi kat depan aku ini, buat macam aku ini tak wujud walaupun dok dalam satu team...memang lawak la...dunia, dunia!!!...aku kena terima la coz dah memang dia tak suka dan benci gan aku...ntah apa sebabnya hanya dia saje yang tahu....

tak sabarnya nak menghilangkan diri bercuti selama seminggu next week...moga selepas cuti yang lama itu, akan membuatkan semangat kerja itu akan datang membuak-buak....insya'allah...

p/s : lamanye nak tunggu hari Jumaat....

No comments: