Terima Kasih Sahabat

21 June 2010

535 : S.T.R.E.S.S



hari, minggu dan masa S.T.R.E.S.S. telah tiba...
nak elak kan diri pun dah tak tahu camne...
memang tak kan boleh lari, walaupun persiapan dah dilakukan cuba nak melarikan diri...

masa ini la pelbagai dugaan, aral dan rintangan akan ditempuhi...dan perlu kena tempuh gak walaupun tidak mahu...

minggu final exam sudah bermula hari ini dari 21 Jun hingga 28 Jun...aku akan bercuti dari kerja selama seminggu...cuti rehat dan termasuk cuti tanpa rekod....first exam aku akan bermula pada 22 Jun...nak prepare kan diri kononnye...

tapi bila dah buka Facebook, lupa segalanya...adoihai...memang tak boleh la nak lari dari tidak membuka FB...seperti dah gian dan ketagih....macam dah menghisap dadah plak...bahaya sungguh penangan FB ni...

moga aku akan berjaya menempuhi segala dugaan dan rintangan dalam minggu exam...moga aku dipermudahkan oleh Allah agar dapat menjawab semua soalan final ini dengan mudah walaupun ada subjek yang aku tak tahu sejak dari mula aku study minggu pertama lagi...moga hati aku tenang semasa menjawab exam nati...insya'allah...

No comments: