Terima Kasih Sahabat

24 June 2010

537 : bersorah je la...

alhamdulilah dah 2 paper untuk final exam dah lepas....dan alhamdulilah aku dapat menjawabnye dengan tenang...namun nak dapat A tu memang susah sikit kot...

ada 2 paper lagi yang amat menakutkan dan menyeramkan aku...coz 2 paper ni la yang aku tak faham dari awal aku belajar hingga sehingga skrg...dari minggu pertama hingga ke minggu 14....aku tak tahu la camne nak menjawab soalan ni nanti...

nak goreng pun payah jugak coz satunye programming dan kedua lecturer nye dari oversea...dari Jordan gitu...sah2 la kalau tulis bahasa Melayu sepatah haram pun dia tak tahu...jangan harap nak dapat markah kesian ok...

adohai memang masaklah nak menjawab paper UML dan Network Programming...kena bersorah je la....dah la langsung takde tips ldari lecturer ni...kedekut sungguh....ada ke patut kitorang tanya tips atau hints dia boleh jawab baca semua slide dan buat soalan dari slide yang dibaca....ada ke patut???layan kan je la...masing2 lecturer ada cara mereka tersendiri dalam mengajar...

No comments: