Terima Kasih Sahabat

28 June 2010

538 : M.I.M.P.I...

sehingga kini aku masih dihantui oleh mimpi yang aku alami malam tadi...
aku bermimpi yang semua gigi aku gugur macam buah je jatuh kesemuanya...
yang aku tahu kalu mimpi tentang gigi, akan terjadi sesuatu yang tak elok akan berlaku....
ini yang menakutkan aku....seharian aku memikirkan pasal mimpi ni...aku ceta pada hubby, dia pun cam tak boleh nak jawab apa...

Ya Allah jauhkanlah aku dan family aku dari segala malapetaka yang buruk...moga aku tabah dan sabar menghadapi segala dugaan dari Mu...

bukan aku percaya sangat tentang mimpi ni, tapi berjaga-jaga...kekadang mimpi tu akan jadi kenyataan jugak...

No comments: