Terima Kasih Sahabat

30 June 2010

539 : selesai jua...

alhamdulilah...akhirnya selesai jua final exam untuk semester 5...macam tak percaya je aku dah semester 5 (tahun 2 sudah)...walaupun pelbagai dugaan dan rintangan yang dihadapi ketika menjawab exam ini, aku berjaya jua menempuhinya....walaupun yang pasti result exam pasti akan turun menjunam...2 killer paper tu memang aku tidak menaruh harapan pun...asalkan lulus saje pun dah alhamdulilah...

semalam adalah hari melepaskan tensen....kononnye...padahal takde apa pun...

aku dan my hubby gi menonton wayang ceta Karate Kids...dah basi pun pasal ceta ini tapi semangat nak menonton ceta ni membuak-buak....masa baru ditayangkan hari tu, aku baru nak exam...that why my hubby ajak gi menonton pun aku malas nak gi...semangat nak study lagi banyak daripada nak menonton...

that why semalam aku mendapat cuti sakit rasmi dan aku telah melepaskan gian tensen dengan gi menonton ceta ini...

memang jalan ceta yang menarik...tak bosan langsung pun menonton ceta ini...rase nak tengok lagi je ceta ni...aku memang suka melihat lakonan Jackie Chan...memang tidak mengecewakan la lakonan dia selama ini dan termasuk ceta ini....cuma kali ini kita tengok Jackie Chan cam dah tua sangat je...selalunye dia akan berlakon sebagai hero tapi dalam ceta ini dia seperti sorang ayah mengajar anak dia berlatih karate...

Jaden Smith anak will smith ini pun pandai berlakon gak....ke mana tumpahnye kuah jika tidak ke nasi....memang dia mempunyai bakat sorang pelakon...memang bersungguh-sungguh cara dia belajar karate tu...not bad la...

pas dari nengok wayang aku dan my hubby gi makan kfc di wansa maju plak...my hubby tingin sangat makan ayam kfc...mengalahkan orang mengidam...layan kan je la daripada kempunan....

hari ini aku dah mula bekerja setelah hampir 2 minggu bercuti....hope aku lebih bersemangat nak buat kerja...insya'allah...

1 comment:

pB said...

Salam ....

Horrayyyyyyyy
Merdekaaaaaaaa



kak pB pun berhajat nak beli KFC malam nie. Kira macam celebrate besday Nurin semalam.