Terima Kasih Sahabat

04 July 2010

540 : sambutan besday...

baru-baru ini kami sefamily menyambut besday 2 orang anak buah aku yang dilahirkan pada bulan Jun yang lalu...hari lahir Qhairun nisa pada 20 Jun dan Muhamad Al-Hakim pada 28 Jun...
yang aku tak boleh blah tu si nisa siap minta aku yang beli kek besday dia...dia tak nak orang lain belikan...sabar jela dengan anak buah aku sorang ni...nasib baik la anak buah sorang perempuan..bak kata adik2 aku, cucu berlian katanye....


yang si abang nye plak, nak juga kek harijadi...mak aku nak masakkan pulut kuning tapi dia takmo...kata si hakim dia nak kek macam harijadi nisa...kali ini yang jadi mangsa membeli kek nya adalah mak andak...adik second bongsu...



layan kan je la karenah anak2 buah aku ini...makin besar makin kaletah dan macam2 karenah...

2 comments:

Jard The Great said...

untung anak buah ade makcik mcm kak.. ehehe

risanur said...

jard >> untung bila nak something...kecik2 dah pandai...
ntah bila la nak dapat anak sendiri...huhuhu...