Terima Kasih Sahabat

12 July 2010

543 : Fredo ABC

semalam aku, mak dan my hubby gi hantar adik aku ke asrama UITM Shah Alam...alhamdulilah dapat juga asrama setelah merayu tak hengat nak masuk asrama/kolej ini...seminggu adik aku ini berulang alik dari Gombak ke Shah Alam...memang Allah akan membantu hambanya, setelah penat bersusah payah merayu dan memohon akhirnya dapat di Kolej Melati...

aku ditugaskan untuk hantar dia ke sana...memang dah rutin aku dan my hubby untuk hantar dan amik dia je...dah tanggungjawab kan...kalu tak dengan sapa adik aku nak minta tolong kecuali dengan adik beradik...susah sekarang nanti senang kemudian...lepas ni nak claim semuanye setelah dia bekerja...


sebelum masuk ke kolej Melati tu, adik aku kata ada ABC sedap di Food Court seksyen 2....apa lagi aku terus soh my hubby terjah ke sana...lagi pun dah lama tak makan ABC...adik aku kata ABC dia special dan lain dari yang lain....

apalagi layan Fredo Special ACB la petang semalam...padahal masa tu hujan tapi nak makan punye pasal, sejuk pun sejuk la...bukan senang nak datang ke Shah Alam...

1 comment:

Mummy Zara Sofea said...

mse jd student uitm dlu, suke g makan abc ni..mmg the best...dlu kt medan selera lame, skrg dhpindah kt food court tu..