Terima Kasih Sahabat

12 July 2010

544: irdina irleesya..

koleksi anak buah aku yang paling latest gitu...
irdina irleesya irsham...dilahirkan pada 28 Jun 2010 yang lalu dengan kaedah ceaser seberat 3.3kg...

baru semalam aku berkesempatan untuk gi melawatnye setelah pulang dari menghantar adik aku ke shah alam....

ada lesung pipit gitu...dengan pipi yang macam kuih pau gebu dan bulat...geram aku melihatnye....rambutnye yang lebat....bulu kening yang dah nampak walaupun baru 14 hari lahir ke dunia...

aku lihat my hubby excited sangat nak ada baby....kecian aku lihat my hubby yang begitu kepinginkan anak sendiri...rasa sebak di dadanye bila dia kata dengan anak buahnye yang pertama 'nak pinjam adik irleesya bawa balik boleh, sbb pak lang takde baby'....tersentuh rasa hati....rasa nak nangis ketika itu...

aku tahu perasaan my hubby yang kepinginkan seorang baby....aku tahu my hubby yang kesunyian yang hampir 6 tahun tiada suara tangisan bayi di rumah aku....

Ya Allah kuatkan semangat kami berdua...semoga kami akan memperolehi zuriat kami sendiri Ya Allah...hanya padaMu kami meminta dan memohon...

7 comments:

nanonano said...

insyaAllah kak..
1hr nanti,
=)

tulip said...

jgn putus asa tau kak..
insyaAllah ada rezeki satu hari nanti..

Mr PenyuBiru said...

sihatnya baby tu..

insyaAllah moga doa kamu berdua akan dimakbulkan

risanur said...

nano >> insya'allah...
tulip >> tq tulip...
MR penyubiru >> mmg sihat baby tu...insya'allah moga doa risa diperkenan...

risanur said...

nano >> insya'allah...
tulip >> tq tulip...
MR penyubiru >> mmg sihat baby tu...insya'allah moga doa risa diperkenan...

~dARlee zURiS~ said...

jgn sedih2 kak..jgn stress2 ek
usaha tangga kejayaan ;)
insyaallah..ada rezeki ti tu

ad3ck said...

kak..insyaAllah dengan izin Allah moga doa kamu berdua akan dimakbulkan..walaupun saya tiru komen Penyu, tapi saya ikhlas :)