Terima Kasih Sahabat

18 July 2010

548 : bahaya di mana sahaja...


aku dapat video ni dari kawan aku adah di facebook....
tergamam aku melihat video ni dengan my hubby...
macam-macam cara dan rupa orang nak kena kemalangan...
tak kira pemandu, penumpang atau pejalan kaki...
masing-masing ada risiko tersendiri high risk....

kalu kita memandu dengan selamat pun tapi orang lain memandu tak betul sama juga kita akan terkena juga...

jika kita tengok video ni sampai abis memang la agak mengerikan...aku beberapa kali melihatnye untuk memahamkan apa yang berlaku...yang paling aku kesian pakwe dan makwe tu...pakwenya mati dan aweknya kudung kaki kerana kesalahan orang lain...

jika tak sanggup nak tengok jangan la menengok...dengan background lagu daripada evenasse My Immortal memang kena je dengan video ini...

kalu lihat dari video ni ada yang diambil dari rakaman cctv dan ada juga yang iklan...

harap semua nye menjaga keselamatan diri semasa memandu dan yang berjalan kaki juga harus meningkatkan keselamatan diri sendiri...bahaya tidak kira masa dan tempat...

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

betul tu...bahaya tak kira tempat.


p/s : wah! dah terer ek taruk video kat blog. hee :D

azuan said...

talk dapet nak tgk video....tenet lembap la huhuu