Terima Kasih Sahabat

23 July 2010

549 : transformasi gitu...

dulu aku kisah jika ada kekawan yg tiba-tiba tak bercakap dengan aku...sedaya upaya aku akan cuba untuk menjernihkan keadaan untuk kebaikan bersama...akan memohon maaf jika aku bersalah....

tapi sekarang jika ada kekawan yang tiba-tiba tak mahu atau buat perangai tak mo bertegur sapa dengan aku, aku malas nak kisah dan layan....buat apa aku nak terhengeh-hengeh nak merayu dan melutut pada dia jika sememangnya bukan salah aku...

aku ingin menjadi manusia yang ala-ala keras kepala dan malas nak amik kisah dengan orang lain...coz orang lain pun tak penah kisah dengan perasaan kita....

adakah teruk sangat perubahan transformasi diri yang aku lakukan ini???tapi ini adalah untuk kebaikan diri aku sendiri daripada tekanan dan stress yang terlalu menekan...

2 comments:

azuan said...

kalu tak bertegur..tak mestinya tak berkawan hihii

kakLuna said...

boleh je...kalo kawan pun xde manfaat, x menambahkan ilmu, tak mendekatkan diri kpd Allah..