Terima Kasih Sahabat

26 July 2010

550 : ikan bakar menangis...

alhamdulilah...hasrat niat aku untuk belanja ahli keluarga aku makan-makan dapat jua ditunaikan pada hari sabtu lepas....ini adalah sempena rezki aku peroleh APC anugerah perkhidmatan cemerlang tahun ini...rezki Allah berikan pada ku, aku juga ingin berkongsi dengan ahli keluarga aku yang lain...

 kami beramai-ramai makan seafood bakar gitu...ikan pari, jenahak, kerapu, sotong dan udang bakar gitu...dan kerabu pucuk paku + taugeh dan kacang botol...ditambah plak air asam dan kicap cuka yang marveles...memang terangkat gitu...


yang bakar semua makanan tu sapa lagi kalu husband aku...yang mak aku plak pakar memasang kan api...coz kitorang ini kalu la nak mulakan api confirm makan nye bukan tengahari tapi tengahmalam...huhuhu...aku memang respek la mak aku nyalakan api dalam masa 5 minit je...orang lama gitu...memang pakar la kan....


semua yang makan seafood tu semuanye menangis coz air asam nye pedas giler meletup...adik dan kakak aku yang membuatnye....dah jadi ikan bakar menangis la....

syukur pada Mu Ya Allah...moga rezki aku akan bertambah untuk masa akan datang...insya'allah....

2 comments:

pB said...

sedapnyaaaaaaaaa

sharinginfoz said...

memang sodap ikan bakar ni