Terima Kasih Sahabat

01 August 2010

552 : honeymoon....

semalam seharian aku pergi berdating keluar dengan my hubby....ye la orang takde anak kan...seumpama macam zaman bercinta plak...my hubby kata rase cam gi honeymoon plak...jalan-jalan berdua-duaan...

tengahari aku dan my hubby gi servis kereta di setiawangsa....almaklumla dah cukup umur katanya....

pastu my hubby sibuk mengajak aku menonton wayang....dari last week lagi my hubby ajak aku gi menonton wayang....tapi last week rasa cam no mood nak menonton...

kami gi menonton tempat kebiasaan iaitu di Galaxy Ampang....pilihan filem yang aku nak tengok ada 2 iaitu SALT atau inception...waktu tayangan plak sama jam 2.45 pm...namun pilihan hati lebih pada ceta SALT...coz ada kawan kata ceta inception ni kena banyak berfikir...apa lagi aku memilih ceta SALT...


memang tak salah pilihan ceta aku....ceta yang penuh menarik dengan aksi dari awal hingga akhir...memang aku minat ceta perisikan...tapi ceta ini kena tengok betul2 sikit, kalu tak agak mengelirukan...

angelina jolie (SALT) yang dilatih menjadi perisik CIA dari kecil....kita takkan boleh kenal sapa perisik di kalangan kita kerana penyamaran mereka seperti orang lain juga...mereka tidak akan mengaku yang mereka itu adalah perisik walaupun nyawa mereka di hujung tanduk...

tapi yang aku geram sangat ceta tu kononnya, US nak serang negara Islam iaitu Turki dan Mekah...tapi nasib baik perisik SALT dari rusia ini adalah seorang yang baik hati kononnye ...tu yang tak jadi perang dunia antara US dan negara Islam...yang boleh layan ceta ini adalah aksi nye...coz dari awal hingga akhir SALT ini sorang perisik perempuan yang terbaik antara kalangan perisik...cerdik, pintar, kuat dan penuh penyamaran...memang berbaloi la menonton ceta ini...

pas nonton wayang aku ajak my hubby gi jalan-jalan di Atrium Axis di Pandan...shopping complex yang baru...aku just jalan-jalan je...tapi kami terperangkap di sini hampir 3 jam kerana hujan yang sangat lebat....dah la park keta kat luar...

sementara menunggu hujan reda, kami gi main game di sini....gi main bola keranjang dan pastu my hubby layan game ketuk gendang....my hubby ni memang peminat main drum that why dia suka benda yang main ketuk-ketuk ni....dah puas bergendang, kami gi makan di KFC...hujan reda selepas kami selesai makan...nak juga menyinggah makan di KFC....

memang puas aku dan my hubby gi berdating...sehinggakan sakit kaki aku...

No comments: