Terima Kasih Sahabat

03 August 2010

553 : ketinggalan zaman...

aku dah lama tak bloghopping kerana kesibukan yang terlampau sangat...banyak ceta kekawan yang aku terlepas dan ketinggalan...

ada rakan-rakan blogger yang dah kahwin, mengandung, bersalin dan macam-macam ceta yang aku sudah terlepas...rase sedih sangat coz aku tidak bersama-sama untuk mengetahui ceta-ceta mereka ini...memang aku ketinggalan keretapi zaman bila aku membuka kembali ceta-ceta mereka ini...

kalu kat opis memang aku tak berkesempatan nak bloghopping...nak bukak blog sendiri pun susah ni nak buka blog orang lain....kalu kat umah memang aku tidak berkesempatan kerana nak menyiapkan esemen dan kekadang tu malas nak bukak notebook kat umah kerana keletihan...

aku nak menulis kat blog ini pun ala-ala ada je...coz kesibukan kerja dan masa yang agak terbatas...nak wat camne kan...aku perlu melaksanakan tanggungjawab yang penting dahulu....