Terima Kasih Sahabat

14 August 2010

556 : puasa...

hari ini hari keempat berpose untuk tahun ini....aku masih belum berkesempatan lagi untuk masak berbuka untuk my hubby...almaklumla kesibukan melanda....aku cuba sempat masak untuk bersahur saja....masakan yang ringkas, padat dan cepat....

hari pose pertama dan ketiga aku berbuka di rumah mak mertua aku....hari kedua aku ada kuliah, aku berbuka dengan kekawan kelas....dan malam ni aku akan berbuka pose di rumah mak aku bersama adik beradik aku....foe sure kecoh giler coz anak2 buah aku pun ada sama....

sahur malam pertama aku masak sambal ikan bilis goreng dan telur goreng...
sahur malam kedua masak ayam goreng dan timun....
sahur malam ketiga plak aku tingin sangat nak makan ikan goreng bersama kicap dan sayur kacang panjang...
dan pagi tadi aku masak sambal ikan rebus dan timun goreng....
masakan yang aku masak benda yang simple dan cepat....

insya'allah aku akan masak lauk berbuka untuk my hubby tersayang...dalam fikiran dah ada menu yang dirancang...tapi biarlah bila dah masak nanti aku akan upload pict tu...insya'allah....belum apa2 lagi dah ada plan kan...teruk betul la...

p/s : kepeningan membuat report hubungan etnik...sakit kepala...tu yg tulis entry merepek dan merapu...huhuhu...

No comments: