Terima Kasih Sahabat

20 August 2010

558 : alhamdulilah...

aku bersyukur pada Mu Ya Allah...
hanya pada Mu aku menyerahkan diriku...
hanya pada Mu aku memohon dan meminta..
aku telah buat yang terbaik...
aku telah berkorban untuk semuanya...
akhirnya aku telah mendapat apa yg aku hajatkan..
alhamdulilah....aku bersyukur...

aku gembire sangat....
walaupun keletihan dan kelelahan...
dan kekadang tu aku mengeluh juga...
almaklumla manusia memang suka sangat mengeluh...
namun nak wat camne kan...dah lumrah...

lagi 2 semester saje aku perlu bertungkus lumus...
untuk masa hadapan yang lebih cerah dan ceria, insya'allah...

aku perlu kuat semangat...
dan banyakkan bersabar...
jika inginkan kejayaan yang pasti...

aku tersenyum ketika ini...
kerana result exam aku agak cemerlang baik....
walaupun masa menjawab exam tu hanya Allah saje yang tahu perasaan aku...
dan akhirnya telah membuahkan hasil...
alhamdulilah....

No comments: